31 Ağustos 2012 Cuma

Göz / 2008

izlemediğim filmlerden önüme 6-7 tane dizdim ve rastgele birini izliyim dedim ve 5-6 kere yapmama rağmen hep bu film denk geldi nedense. 'eh bu kadar ısrara hayır denmez' dedim ve izlemeye başladım. 



Konu farklı en azından, izlemedim ama bir 'gammaz yürek' filmi vardı Kalp nakli yapılan adam kalbini naklettikleri kişinin ölümüne dair olaylar görüyordu.Bu filmdede Sydney (jessica alba) 5 yaşından beri görmeyen bir kız ve göz nakli imkanı çıktığında ameliyat oluyor ve bazı tuhaf şeyler görmeye başlıyor. Hayali insanlar, ruhlar ve sürekli yangınla ilgili hayaller görüyor çok geçmeden bunların nakledilen gözlerle alakalı olduğunu anlıyor ve merakı artıyor sonrada bu işin peşine düşüyor. Alışılmışların dışında farklı bir film izlemek isterseniz bence uygun bir film. Tabi filmin sonunda bize şaşırtan olaylarda sunulmuş. İyi seyirler dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder